Olenko minä ihminen vai kääpiö?
Minä olen lyhytkasvuinen ja minua sanotaan usein kääpiöksi. Olen lukenut, että kääpiöt ovat satuhahmoja. Olenko minä siis satuhahmo enkä ihminen? Ainakin joidenkin mielestä on kivaa, kun minä tulen surulliseksi siitä, että olen kääpiö.
Vastaus:
Onpa kurjaa, että sinua nimitellään. Se on todella väärin. Voin vain kuvitella, miten pahalta se sinusta tuntuu.
Ketkä sinua nimittelevät? Oletko pyytänyt heitä lopettamaan?
Entä oletko puhunut asiasta jonkun kanssa? Oletko kertonut, miltä sinusta tuntuu?
On tärkeää, että puhut tunteistasi jonkun luotettavan ihmisen kanssa. Voisitko pyytää samalta henkilöltä apua? Voisitte puhua yhdessä nimittelijöiden kanssa. Heidän pitää lopettaa nimittely.
Tsemppiä!