Oma blogi

Haluaisin perustaa oman blogin, johon kirjoittaisin eräästä minulle tärkeästä asiasta. Miten voisin perustaa ilmaisen blogin ja miten saisin sille lukijoita netissä?

Vastaus:

Verneri.netin sivulla kerrotaan, miten blogin voi perustaa. Pääset juttuun tästä linkistä (www.verneri.net/selko).

Blogin perustaminen on melko helppoa. Lukijoiden saaminen onkin vaikeampaa. Kaikkein tärkeintä on olla aktiivinen. Julkaise usein uusia tekstejä ja kuvia. Lue muiden blogeja ja kommentoi. Kirjoita mielenkiintoisista asioista. Älä kirjoita liian pitkiä tekstejä. Kerro ystävillesi ja tutuillesi blogistasi.

Tsemppiä blogin perustamiseen!