Omassa kodissa haluan alasti olla
Kyllä omassa kodissa, asuntolassa, saan olla alasti. Ja saan mennä kesällä ulos alasti?
Ei se minua haittaa, että muut näkevät minut alasti. Niin ei siinä ole mitään pahaa, jos olen alasti, vaikka hoitajat sanovat, että muiden nähden ei saa olla alasti.
Vastaus
Hei
Ymmärrän hyvin, että haluat olla omassa kodissa alasti.
Voit olla alasti omassa huoneessa.
Muualla asuntolassa tai ulkona et valitettavasti voi olla alasti.
Sinua ei häiritse, että muut näkevät sinut alasti. Mutta muita häiritsee, jos sinä olet alasti. Muut eivät halua nähdä sinua alasti.
Onneksi sinulla on oma huone, jossa voit olla alasti.