On kesä
Kesäkin saapui tuulineen, lämpöineen, aurinkoineen. Välillä voi sataa, sekin kuuluu kesään. Vai mitä tuumii Kerttu.
Vastaus:
Kyllä, kesä saapui hetkeksi. Nyt on taas keväisempää. On ihanaa, kun tulee kesä. Eikö sinustakin?
Kesäkin saapui tuulineen, lämpöineen, aurinkoineen. Välillä voi sataa, sekin kuuluu kesään. Vai mitä tuumii Kerttu.
Vastaus:
Kyllä, kesä saapui hetkeksi. Nyt on taas keväisempää. On ihanaa, kun tulee kesä. Eikö sinustakin?