Onko Kerttu positiivinen vai negatiivinen?
Hei! Oletko negatiivinen vai positiivinen?
Vastaus:
Tarkoitatko, olenko positiivinen vai negatiivinen ihminen?
Mielestäni olen positiivinen ihminen. Tällä hetkellä olen iloinen siitä, että kesä on lähellä. Keväinen luonto ja lintujen laulu saavat minut hyvälle mielelle.
Mitä mieltä te lukijat olette? Onko Kerttu teidän mielestänne positiivinen vai negatiivinen ihminen?