Onko netti totta?
Hei
Miksi minusta tuntuu, että kaikki mitä minun äitini sanoo minulle, ei ole totta. Onko asia totta?
Vastaus:
Netti eli internet on totta. Se on siis olemassa. Mutta netissä kerrotaan paljon asioita, jotka eivät ole totta. Et siis voi luottaa kaikkeen, mitä netissä sanotaan.
Joskus on vaikea tietää, onko joku netissä oleva asia totta vai ei. Silloin kannattaa kysyä asiaa joltain tutulta ja turvalliselta ihmiseltä.
En osaa vastata siihen, puhuuko äitisi sinulle aina totta. Oletko kysynyt sitä äidiltäsi? Oletko kertonut hänelle, miltä sinusta tuntuu?