Pääsiäistä
On pääsiäisaika.
Onkos Kerttu maistellut jo mämmiä?
Vastaus
Hei
Nyt on tosiaan pääsiäisaika.
Eilen oli palmusunnuntai. Meillä kävi lapsia virpomassa.
En ole vielä maistellut mämmiä. Oletko sinä?
Hyvää pääsiäistä kaikille!
On pääsiäisaika.
Onkos Kerttu maistellut jo mämmiä?
Vastaus
Hei
Nyt on tosiaan pääsiäisaika.
Eilen oli palmusunnuntai. Meillä kävi lapsia virpomassa.
En ole vielä maistellut mämmiä. Oletko sinä?
Hyvää pääsiäistä kaikille!