Piirusteleeko Kerttu?
Piirusteleeko Kerttu, esim. vesivärilöillä?
Vastaus:
Piirrän aika harvoin. Jos minulla on lapsia kylässä, kaivan esiin vesivärit ja muut piirustustarvikkeet. Piirrämme ja maalaamme yhdessä.
Harrastatko sinä piirtämistä?
Piirusteleeko Kerttu, esim. vesivärilöillä?
Vastaus:
Piirrän aika harvoin. Jos minulla on lapsia kylässä, kaivan esiin vesivärit ja muut piirustustarvikkeet. Piirrämme ja maalaamme yhdessä.
Harrastatko sinä piirtämistä?