Pikkujoulu ja kellojen ajanvaihtoa

Mitä mieltä Kerttu on kellojen ajan vaihdosta? Ja pikkujoulusta?

Vastaus:

Kelloja siirrettiin lokakuun lopussa talviaikaan eli tunti taaksepäin. Keväällä kellot siirretään kesäaikaan eli tunnin eteenpäin.

Itse olen sitä mieltä, että kellojen siirtäminen voitaisiin lopettaa. Se sekoittaa ihmisten rytmiä.

Pikkujoulut ovat juhlia, joita järjestetään ennen varsinaista joulua. Pikkujoulut piristävät monia ihmisiä.

Itse en ole kova juhlimaan. Mutta pidän kyllä pipareista ja glögistä, joita pikkujouluissa usein tarjotaan.