Poikaystävä
Saanko minä uuden poikaystävän, kun mä olen yksin? Olen eronut toisesta pojasta.
Vastaus:
Uskon, että ennemmin tai myöhemmin saat uuden poikaystävän. Millaisen poikaystävän haluaisit?
Saanko minä uuden poikaystävän, kun mä olen yksin? Olen eronut toisesta pojasta.
Vastaus:
Uskon, että ennemmin tai myöhemmin saat uuden poikaystävän. Millaisen poikaystävän haluaisit?
Saanko mä poikaystävän, kun mä olen yksin?
Vastaus:
Oletko siis yksinäinen ja haluaisit poikakaverin?
Kyllä kuka tahansa voi saada poikakaverin. Millaisen poikakaverin haluaisit? Oletko miettinyt, missä voisit tavata sellaisen pojan, jonka kanssa haluaisit seurustella? Voisitko tavata mukavan pojan vaikkapa jossain harrastuksessa?