Poikaystävä
Mun poikaystä on pyytänyt, että antaisin vara-avaimeni sille.
Eihän ole pakko, jos ei halua?
Se poikaystävä tilas vara-avaimen tänne asuntoon. Tekeekö se väärin, kun se teki sen ilman mun lupaa?
Me asutaan eri osoitteessa.
Vastaus:
Hei
Hyvä kun kysyit.
Sinä päätät itse sinun omasta kodista ja avaimesta. Sinun ei tarvitse antaa vara-avainta poikaystävällesi, jos et halua.
Poikaystäväsi teki väärin, kun tilasi vara-avaimen sinun asuntoosi ilman sinun lupaasi.
Oletko jutellut asiasta poikaystäväsi kanssa?
Onko sinulla myös joku muu luotettava ihminen, jonka kanssa voit jutella asiasta lisää?