Pysyvä kesäaika

Olisi minusta parempi, mutta asia on jo päätetty EU:ssa.

Vastaus:

Ei asiaa ole päätetty EU:ssa. Jokainen maa saa itse päättää, kumpaan aikaan haluavat jäädä. Suomessa on asiaa kysytty kansalaisilta. Mielipiteet ovat jakautuneet niin, että hieman suurempi määrä ihmisiä haluaa pysyvän talviajan.

Ymmärtääkseni sitä ei olla vielä päätetty, kumpi aika Suomessa valitaan.

Pysyvä kesäaika

Olisi minusta parempi, kuin pysyvä talviaika. Mutta jos siinä käy niin, silloin talviaamut ovat entistä hämärämpiä. Jos taas taviajasta tulee pysyvä niin sitten ei auta mikään. Saa nähdä mihin Suomi päätyy. Tästä pitäisi olla kansanäänestys.

Vastaus:

Tämä aihe kiinnostaa nyt kaikkia suomalaisia. Jos haluat, voit lähettää oman kirjoituksen Vernerin Minun mielestäni -palstalle. Minun mielestäni -palstalle on eilen julkaistu aiheesta mielipidekirjoitus, jota voit kommentoida. Kertoa, mitä mieltä itse olet asiasta.

Voit lukea mielipidekirjoituksen tästä linkistä (www.verneri.net/selko).