Raitiovaunulla matkustaminen
Kysyin aiemmin, että miten metrolla matkustetaan. Kiitos, kun lisäsitte sen Matkustelu-osioon. Se teki minut iloiseksi.
Voisitko kertoa, että miten raitiovaunulla matkustetaan? Paljonko ne liput maksavat?
Vastaus:
Kiitos hyvästä ideasta. Metrolla matkustamisesta oli kiva tehdä juttu.
Löysin netistä sivun, jossa kerrotaan selkokielellä joukkoliikenteessä matkustamisesta pääkaupunkiseudulla. Sivuilla kerrotaan myös raitiovaunulla matkustamisesta. Tärkeintä on tietää, ettei raitiovaunun kuljettajat enää myy lippuja. Sinun täytyy ostaa lippu etukäteen.
Pääset lukemaan sivuja tästä linkistä (www.helsinginseutu.fi).