Rintojen kireys
Moi Kerttu! Olen 14-vuotias tyttö. Minua mietityttää eräs asia. Rintani tuntuvat välillä todella aroilta, varsinkin nännien alueelta. Se menee usein aika nopeasti ohi. Tuntuu kuin niitä kiristäisi ja kutittaisi samaan aikaan. Tämä toistuu noin kerran kuukaudessa. Ole kiltti ja vastaa.
Vastaus: Varmuudella on vaikea sanoa mistä on kyse. Luulen kuitenkin, että asiasi johtuu joko murrosiästäsi tai kuukautisista.
Minusta sinun olisi hyvä käväistä koulun terveydenhoitajan juttusilla.