Rock-bändin perustaminen
Moi Kerttu
Mä päätin perustaa rock-bändin. Sen nimeksi tulee Tiikeri. Onko se hyvä nimi bändille?
Vastaus
Moi
Vau, kuulostaa tosi hauskalta!
Tiikeri on musta tosi hyvä nimi rock-bändille.
Moi Kerttu
Mä päätin perustaa rock-bändin. Sen nimeksi tulee Tiikeri. Onko se hyvä nimi bändille?
Vastaus
Moi
Vau, kuulostaa tosi hauskalta!
Tiikeri on musta tosi hyvä nimi rock-bändille.