Runebergin päivä ja ystävänpäivä 2017

Hei! Söitkö runebergintorttuja tänään? Mites ystävänpäivä? Aiotko lähettää ystävillesi ystävänpäiväkortteja tänä ystävänpäivänä? Entä muut lukijat?

Vastaus:

Minä söin yhden runebergintortun. Se oli oikein hyvää. Söitkö sinä?

Minulla ei ole tapana lähettää ystävänpäiväkortteja. Lähetin niitä silloin kun olin nuorempi. Nykyisin laitan tekstiviestin tai lähetän sähköpostia.

Kysyit asiaa myös muilta lukijoilta. Haluaisitko sinä, että muut lukijat voisivat kommentoida tätä viestiä? Ajattelitko, että sen voisi julkaista Minun mielestäni! -palstalla? Jos haluat, niin lähetä kirjoitus Minun mielestäni! -sivulla olevalla lomakkeella.

Pääset Minun mielestäni! -sivulle tästä linkistä (www.verneri.net/selko).