Runebergin päivä ja ystävänpäivä 2022

Hei

Miten aiot viettää ystävänpäivää? Entä Runebergin päivää sitten kun ne ovat?

Vastaus:

Hei

Runebergin päivä on huomenna eli lauantaina 5. helmikuuta. Aion syödä huomenna Runebergin tortun.

Miten sinä aiot viettää Runebergin päivää?

Ystävänpäivä on 14. helmikuuta. Aion osallistua Ilo kiertämään -haasteeseen ja ilahduttaa ystäviäni.

Haastan kaikki lukijanikin ilahduttamaan muita!

Lue lisää Ilo kiertämään -haasteesta