Runojuttu

Runojuttu, onko se tuttu? Harrastaako Kerttu runoja?

Sanoja on helppo punoa. Näin niitä sanoja vaan löytyy:

Talventaikaa, lunta, tuuli se vaan, raikaa.

Vastaus:

Minäkin pidän runoista. En itse kirjoita runoja, mutta tykkään lukea muiden runoja.

Jos haluat, voit lähettää Verneriin itse kirjoittamiasi runoja julkaistavaksi. Vernerin Omat tarinat -nimisessä osiossa on Runot-niminen sivu, jossa runot julkaistaan. Samalla sivulla on myös ohjeet, miten runoja lähetetään.