Saksasta paluu takas Suomeen
Moi Kerttu
Mä tulin eilen Saksasta takas Suomeen. Olihan kiva reissu. Sai nähdä sukulaisia. Puhuttiin mun serkun kanssa vähän saksaa, kun mun serkku ei ymmärrä suomea. Se ymmärtää vaan saksaa ja englantia. Ja mä opin lisää saksaa.
Vastaus
Hei
Onpa mukava kuulla reissustasi.
Haluaisitko kirjoittaa matkastasi Vernerin Blogataan yhdessä -blogiin?
Blogataan yhdessä on kaikkien yhteinen blogi. Siihen voivat kirjoittaa kaikki Vernerin lukijat. Voit kirjoittaa blogiin mistä vain aiheesta.
Voisit kertoa kirjoituksessa esimerkiksi
- Mistä palasit Suomeen?
- Mitä teit reissussa?
- Mikä reissussa oli mukavaa?
Lähetä kirjoitus sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi. Tai voit lähettää kirjoituksen myös minulle kysymyslomakkeella. Kirjoita otsikoksi Blogi.