Samankaltaisia ystäviä kuin minä
Hei! Ei niitä samankaltaisia ystäviä kumminkaan mistään löydy, etenkään Vantaalta päin. Sillä ethän sinä edes tunne minua. Aina kun yritän ehdottaa joillekin esimerkiksi samaa harrastusta, he sanovat ettei heitä kiinnosta. Heidän mielestään minulla on tyhmiä ideoita. Mutta ei ne minusta ole tyhmiä ideoita. Siitä tulee paha mieli. Ja heillä on niin erilaiset harrastuksetkin kuin minulla. Oletko sinä samaa mieltä kanssani?
Vastaus:
On kurjaa, että uusien ystävien löytäminen tuntuu sinusta vaikealta. Mutta minusta on hienoa, että olet yrittänyt. Entä jos aloittaisit itse jonkin uuden harrastuksen ja yrittäisit tutustua ihmisiin, jotka harrastavat samaa asia? Esimerkiksi tanssitunneilla voisit tutustua muihin tanssijoihin.
Tsemppiä!