Selkokielinen uutisointi
Selkokielistä uutisointia pitäisi olla enemmän.
Monet uutiset mitä luen, koen pelottavina, koska en keskiasteisesti kehitysvammaisena ymmärrä niiden sisältöä.
Vastaus:
Hei
Olen ihan samaa mieltä. Selkokielistä uutisointia pitäisi olla vieläkin enemmän.
Luetko jo Selkosanomia?
Selkosanomat on selkokielinen uutislehti. Selkosanomissa on tietoa ajankohtaisista asioista Suomessa ja ulkomailla.
Selkosanomat ilmestyy netissä ja painettuna.
Pääset selkosanomien verkkolehteen tästä linkistä (selkosanomat.fi)
Myös Yleisradion verkkosivuilla on uutisia selkokielellä.