Sim-kortin toimitus
Hei Kerttu
Äitini tilaa lasten sim-kortin. Tiedätkö lähetetäänkö sim-kortti kotiin vai noudetaanko?
Vastaus:
Hei
Jos sim-kortin tilaa netistä, se lähetetään yleensä postitse kotiin.
Sim-kortin voi noutaa myös myymälästä.
Hei Kerttu
Äitini tilaa lasten sim-kortin. Tiedätkö lähetetäänkö sim-kortti kotiin vai noudetaanko?
Vastaus:
Hei
Jos sim-kortin tilaa netistä, se lähetetään yleensä postitse kotiin.
Sim-kortin voi noutaa myös myymälästä.