Soitto

Onko jotain muuta paikkaa, mihin voi soittaa? Mä en mihinkään Kehitysvammaliittoon soita, koska en ole kehitysvammainen.

Vastaus:

Hei

Kuka on auttanut sinua aikaisemmin vaikeissa tilanteissa? Voisitko jutella hänen kanssaan?

Saat apua myös Mieli ry:stä.

Voit keskustella Mieli ry:n chatissa kirjoittamalla. Tai voit varata ajan etävastaanotolle.

Molemmat ovat maksuttomia. Ja molemmissa voi keskustella nimettömästi.

Pääset chattiin ja etävastaanoton ajanvaraukseen Mieli ry:n sivuilta.

Lue lisää Mieli ry:n chateista (mieli.fi)

Lue lisää Mieli ry:n etävastaanotosta (mieli.fi)