Somepalvelut

Hei Kerttu

Olen saanut vanhan kännykän. Mietityttää se, että miten saan ladattua WhatsAppin, koska puhelin on vanhin versio.

Vastaus:

Hei

Kiva kuulla, että olet saanut kännykän.

Valitettavasti en pysty neuvomaan WhatsAppin lataamisessa näin netin kautta.

Keneltä voisit pyytää apua? Osaisiko äitisi auttaa sinua? Tai ohjaaja?

Oletko kuullut Aspan digikavereista?

Digikaverin kanssa voi opetella digilaitteiden käyttöä. Digilaitteita ovat esimerkiksi älypuhelin, tietokone ja tabletti.

Voit hakea itsellesi digikaveria, jos käytät asumisen palveluita. Voit asua  esimerkiksi asumisyksikössä tai itsenäisesti tukiasukkaana.

Voit hakea digikaveria Aspasta, Digi haltuun -hankkeesta.

Pääset Aspan sivuille tästä linkistä (aspa.fi)