Syyskuutamoa
Syyskuutamoa meille kaikille. Syksyn merkit alkaa jo luonnossakin näkyä, puittenlehdet väriään muuttaa. Suomessa on neljä vuodenaikaa, taikaa. Onko se hyväjuttu, tuumii kirjoittaja, talvisin vaan päälle nuttu. Kesällä pärjää teepaidalla, istua vaikka puutarhakiikussa. Vai mitäs tuumii Kerttu?
Vastaus:
Kyllä, syksy alkaa jo luonnossa näkyä, vaikka on vielä lämmin. Neljä vuoden aikaa on todella kiva asia. Erityisesti silloin kun talvella on lunta ja kesällä aurinkoista. Mikä on sinun lempivuodenaikasi?