Tapaaminen tyttöystävän kanssa
Moi Kerttu
Mulla on tänään tapaaminen mun tyttöystävän kanssa.
Meillä on ollut vähän vaikea tilanne. Meillä on ollut vähän riitaa ja nyt me yritetään vähän selvittää asioita. Mä toivon, että me saadaan asiat sovittua.
Mun tyttöystävä aikoo erota musta taas. Vastahan se otti mut takasin ja nyt se aikoo erota musta uudestaan.
Vastaus:
Hei
Parisuhteessa tulee riitoja. Hyvä että yritätte yhdessä selvittää asioita. Toivottavasti saatte juteltua asiat selviksi.
Tsemppiä!