Tiernapojat
Moi Kerttu
Mä olin pienenä mukana Tiernapojissa.
Mä sain välillä olla Muriaanien kuningas ja joskus itse Herodes. Se oli hauskaa.
Mua vähän jännitti esiintyä yleisön edessä, mutta mun opettaja sanoi mulle, että hyvin menee. Se poisti mun jännityksen.
Vastaus:
Hei
Hauska kuulla, että olet esiintynyt Tiernapojissa.
Minäkin jännitän esiintymistä. Hyvä juttu, että opettajan kehut poistivat jännityksen.
Minua helpottaa, kun sanon ääneen, että jännittää. Myös liikunta ennen esiintymistä auttaa minulla jännittämiseen.