Tinder
Mikä Tinder on?
Vastaus:
Tinder on kännykässä toimiva palvelu, jolla voi etsiä seuraa treffeille.
Jokaisella Tinderin käyttäjällä on oma profiili. Profiilissa on käyttäjän kuva, nimi, ikä ja sijainti. Lisäksi käyttäjä voi kertoa profiilissa muita tietoja itsestään.
Tinder yhdistää lähellä toisiaan liikkuvia ihmisiä toisiinsa.
Tinderin voi ladata puhelimen sovelluskaupasta.
Tinderiin kirjaudutaan Facebook-tilin kautta tai omalla puhelinnumerolla.
Tinder
Tietääkö Kerttu, miten moni kehitysvammainen on Tinderissä?
Vastaus:
Tinder on kännykkäsovellus, jonka avulla voi tutustua uusiin ihmisiin ja käydä treffeillä.
Valitettavasti en tiedä, kuinka moni kehitysvammainen aikuinen käyttää Tinderiä.
Tunnetko jo Kohdataan-palvelun?
Kohdataan on somepalvelu, jossa voit tutustua uusiin ihmisiin.
Palvelussa voit jutella samoista asioista kiinnostuneiden ihmisten kanssa.
Voit viestiä kirjoittamalla, kuvilla, videoilla ja ääniviesteillä.
Kohdataan-palvelu toimii kännykällä, tabletilla ja tietokoneella.
Linkki palveluun on Kohdataan-sivulla (kohdataan.fi)