Transukupuolisuus
Koen itseni mieheksi naisen kehossa. Olen kertonut lähimmille ihmisille asiasta. Vanhempani eivät halua hyväksyä asiaa.
Olenko tehnyt jotakin väärää, että minun vanhemmat eivät hyväksy asiaa? Voinko tehdä jotakin, että minut hyväksytään tälläisena kuin olen?
Vastaus:
Sinussa ei ole mitään vikaa. Etkä sinä ole tehnyt mitään väärää. Olet rohkea, kun puhut asiasta.
Et ole ainoa, joka kokee itsensä mieheksi naisen kehossa.
Voit saada tukea ja ymmärrystä.
Esimerkiksi Setan Transtukipiste tarjoaa tukea transihmisille, sukupuoltaan pohtiville ja heidän läheisilleen.
Transtukipiste tarjoaa tukea ja neuvontaa esimerkiksi puhelimitse ja sähköpostilla.
Transtukipisteen nettisivuilla on tietoa sukupuolesta ja transtukipisteen palveluista: www.transtukipiste.fi
Tsemppiä!