Tukiliiton apurahan tarkistus
Miten pystyn katsomaan, minä vuonna mulle on myönnetty ensimmäisen kerran Tukiliiton apuraha?
Vastaus
Hei
Kysyin asiaa Tukiliitosta.
He vastasivat näin:
Kun saat apurahan, se tulee pankkitilillesi.
Pankin tiliotteesta näet, milloin olet saanut rahaa tilillesi.
Voit katsoa tiliotetta itse tai pyytää edunvalvojaasi pankin tiliotetta.
Tiliotteen näkee kirjautumalla verkkopankkiin.
Tukiliiton Apurahoja on myönnetty 40 vuoden ajan.
Apurahan saajien nimiä säilytetään vain määrätty aika.
Leija-lehdessä on julkaistu apurahan saajien nimiä noin 10 vuoden ajan.
Kaikki eivät kuitenkaan halua nimeään julkisuuteen.