Turku
Mitä kaikkea Turussa voi tehdä? Minä haluaisin käydä joskus Turussa.
Vastaus:
Itse tykkään Turun historiasta. Siellä on paljon kauniita vanhoja rakennuksia. Esimerkiksi Turun Tuomiokirkko on todella komea rakennus. Kirkon ympäristössä on paljon nähtävää, jos tykkää katsella kauniita vanhoja rakennuksia. Joen varrella on mukava kävellä tai ajaa pyörällä.
Turussa on paljon kivoja kahviloita ja ravintoloita. Kesällä erityisesti joen varrella on paljon nähtävää ja koettavaa. Turun saaristo on hyvin kaunis.
Turussa on myös hieno linna, jossa voit käydä. Käy lukemassa Vernerin matkakertomuksista Turun linnasta.
Pääset matkakertomuksiin tästä linkistä (www.verneri.net/selko).