Vappu

Mitä Kerttu tekee vappuna?

Vastaus:

Jos on hyvä sää, käyn ainakin kävelyllä. Syön myös perinteisiä vappuherkkuja: tippaleipiä ja perunasalaattia.

Vappu

Vappu on kohtapuoliin.
Reipasta vappu- ja kevättaikaa.
Ilmapallojen lentoa,
keväistä luontoa.

Nimimerkki: Vappu

Vappu

Vappu  kohta on,
luontokin lumeton.
Linnut, puut  metsien,
lunta ettii, etsien.
Luonto  kohta nätti on,
voi tavaton.
Vappupallot pilviin entää,
linnut  suomeen ne entää.
On vappu…

Nimimerkki: Vappu