Vauvanvaatteita nukelle

Minä ostin 54 cm kokoisen nuken. Se on söpö ja oikean vauvan kokoinen, mutta sille vaan ei ole paljoa vaatteita myynnissä, kun se on uutuus.

Saako nukelle ostaa oikeita vauvanvaatteita? Veisinkö joltain oikealta vauvalta vaatteet, jos ostaisin? Vai riittääkö vaatteita kaupoissa nukeillekin?

Ja pitäisikö vaatteiden olla kokoa 52 vai 56? Kun kokoa 54 ei ole olemassa.

Vastaus:

Hei

Mukava kuulla uudesta nukestasi.

Voit hyvin ostaa nukellesi oikeita vauvanvaatteita. Et vie oikeilta vauvoilta vaatteita, jos ostat vaatteita nukellesi. Ihan kuten sanoit, vaatteita riittää kaupoissa nukeillekin.

En osaa varmasti sanoa, kumpi koko olisi parempi. Ehkä olisi varminta ostaa kokoa 56.

Vauvanvaatteita voi ostaa myös käytettynä esimerkiksi kirpputoreilta.