Venäjä

Tunnetko sä yhtään venäläistä?

Vastaus:

Minulla on venäläisiä tuttuja.

Tunnetko sinä?

Venäjä

Ei ole EU-maa. Ja se on myöntänyt syyllisyytensä Iso-Britanniassa asuneiden venäläisten myrkyttämiseen. Nyt samalle myrkylle on altistunut kaksi brittiä. Minusta Venäjän raja pitäisi sulkea, mutta mitä sanoo Kerttu.

Vastaus:

Venäjä ei ole myöntänyt, että se on myrkyttänyt kaksi venäläistä Isossa-Britanniassa. Luin juuri aiheesta uutisen Helsingin Sanomista. Venäjää epäillään syylliseksi myrkytyksiin.

Minun mielestä Venäjän rajaa ei pitäisi sulkea. Tämä aihe sopisi hyvin Minun mielestäni -palstalle. Voit lähettää sen sinne, jos haluat. Pääset sivulle tästä linkistä (www.verneri.net/selko).