Vernerin uudistuksen eteneminen
Onko Vernerin uudistus missä vaiheessa?
Vastaus
Moi
Vernerille on nyt tehty uusi logo ja ilme. Ilmettä ja logoa ei ole vielä julkaistu.
Olemme myös suunnitelleet Vernerille uuden sivupohjan.
Tällä hetkellä käymme läpi sisältöjä. Poistamme ja päivitämme vanhentuneita sisältöjä. Teemme myös uusia sisältöjä.
Tänä syksynä otamme myös paljon uusia valokuvia sivuille.
Myös uudistuksen tekninen toteutus alkaa tänä syksynä.