Voiko epilepsiaan kuolla?
Voiko epilepsiakohtauksen saadessaan kuolla? Olen kuullut, että minun luokallani ollut poika kuoli kesken leikkien epilepsiakohtaukseen. Hän vain sai yllättäen kohtauksen ja kuoli. Tämä tapahtui 1980-luvulla.
Voiko nykyaikana kuolla epilepsiakohtaukseen tai voiko aikuinen kuolla siihen? Tämä pelottaa minua, koska minulla on luultavasti epilepsia, koska olen saanut muutaman pienen kohtauksen tänä vuonna.
Vastaus:
Nyt on tärkeää, että varaat ajan lääkärillesi. Kaikista terveyteen liittyvistä peloista pitää puhua lääkärin kanssa. Minä en voi tällaisissa asioissa auttaa. Tiedän ainoastaan, että oikea hoito on todella tärkeää, jos on epilepsia. Tsemppiä!