Kirjoita mielipidekirjoitus
Toimi näin:
- Kirjoita nimesi tai nimimerkkisi. Julkaisemme sen kirjoituksesi yhteydessä.
- Anna kirjoituksellesi otsikko.
- Kirjoita mielipiteesi.
- Paina Lähetä kirjoitus -painiketta.
Toimi näin:
Onko sinulla mielessäsi jokin asia, josta haluaisit kertoa muille? Haluaisitko kysyä, mitä mieltä muut ovat?
Lähetä mielipiteesi vieressä olevalla lomakkeella. Julkaisemme sen Minun mielestäni -palstalla.
Muut voivat kommentoida kirjoituksia.
Vernerin toimittaja lukee ja muokkaa mielipiteitä ja kommentteja ennen julkaisemista.
Tervetuloa keskustelemaan!