Kysymykset ja vastaukset
Tälle sivulla on seksuaalineuvojan aikaisempia vastauksia. Kysymykset on jaettu eri aiheisiin. Valitse listasta sinua kiinnostava aihe.

Tälle sivulla on seksuaalineuvojan aikaisempia vastauksia. Kysymykset on jaettu eri aiheisiin. Valitse listasta sinua kiinnostava aihe.
Mukin pesu
22.6.2026
Onko mukissa enää siittiöitä, kun huuhtelin sen kylmällä vedellä ja pesin kuumalla pesuohjelmalla? Pitääkö muki heittää pois?
Vastaus
Hei
Mukissa ei ole enää siittiöitä. Sitä ei tarvitse heittää pois.
Sperman nuoleminen lautaselta
22.6.2026
Onko sairasta käytöstä kokeilla nuolla kertakäyttölautaselta omaa spermaa?
Vastaus
Hei
Tämä ei ole sairasta.
Sperman jääminen suuhun
22.6.2026
Jos maistelee omaa spermaa ja juo tämän jälkeen kylmää vettä, jääkö spermaa enää suuhun?
Vastaus
Hei
Suuhun ei jää spermaa, jos sen huuhtelee vedellä.
Sperman lähteminen mukista
22.6.2026
Kun mukin pesee hanan alla, pitääkö käyttää lämmintä vai kylmää vettä?
Vastaus
Hei
Kun puhdistat mukin spermasta, huuhtele se ensin kylmällä tai haalealla vedellä.
Pese muki sitten lämpimällä vedellä ja astianpesuaineella.
Jos peset mukin astianpesukoneeseessa, normaali pesuohjelma riittää.
Naisen voihkiminen
22.6.2026
Voiko yhdyntä tuntua naisesta niin hyvälle, että hänen olisi pakko huokailla tai voihkia?
Vastaus
Hei
Kyllä voi.
Jokainen kokee yhdynnän omalla tavallaan. Ja jokainen yhdyntä on omanlaisensa.
Kiinnostus omasta spermasta
22.6.2026
Onko epänormaalia, että minua kiinnostaa tietää, mille oma sperma maistuu?
Vastaus
Hei
Tässä ei ole mitään epänormaalia.
Ihmisiä kiinnostavat monenlaiset asiat.
Sperman lentäminen
22.6.2026
Jos ottaa peniksen ulos pillusta juuri ennen laukeamista, eikä käytä kondomia, eikö sperma lennä silloin naisen mahalle, tisseille ja kasvoille?
Vastaus
Hei
Jos ottaa peniksen ulos juuri ennen laukeamista, sperma voi lentää esimerkiksi mahalle, rinnoille tai kasvoille.
Sperman lentämiseen vaikuttaa se, missä asennossa kumppanit ovat.
Ohjaaja imemään penistä
22.6.2026
Miten saan yhden hoitajan imemään penistäni asuntolassa?
Vastaus
Hei
Et saa hoitajaa imemään penistäsi.
Hoitaja ei saa imeä asukkaan penistä. Se on kiellettyä.
Juhannuksena miehen kanssa suuseksiä
22.6.2026
Onko häpeällistä, että olin juhannuksen miehen mökillä ja otettiin toisilta suihin?
Vastaus
Hei
Ei tämä ole häpeällistä.
Suuseksissä ei ole mitään väärää, jos molemmat haluavat sitä.
Pippelin suutelu ja kiihottuminen
22.6.2026
Hei
Kumpanini suuteli pippeliäni. Voinko kiihottua siitä?
Vastaus
Hei
Kyllä pippelin suutelusta voi kiihottua.
Kun kiihottuu, sydän alkaa lyödä nopeammin ja penis voi nousta erektioon eli pystyyn.