Olet tässä:
 

Tupakointi

Tupakoin, äiti antaa polttaa.

Ei ole mitään tekemistä epilepsian ja Ruotsin kanssa.

Onko hyvä juttu?

Vastaus

Hei

Tupakointi ei valitettavasti ole hyvä juttu. Tupakointi on haitallista terveydelle ja hyvinvoinnille.

Vernerissä on tietoa tupakoinnista ja ohjeita tupakoinnin lopettamiseen:

Tupakoinnin lopettaminen voi olla vaikeaa. Siihen kannattaa pyytää apua.

Tsemppiä!