Olet tässä:
 

Tunne epilepsian kanssa

Kerro minulle mikä on tämä tunne epilepsian kanssa?

Täällä on ihmiset kivoja.

Olen silti ruotsalainen ja Suomessa sain avun kohtaukseen. Avustaja kai soitti ambulanssin.

Kiitän.

Vastaus

Hei

Nyt en valitettavasti tiedä, mitä tunnetta tarkoitat.

Mukava kuulla, että ihmiset ovat siellä kivoja!

Hienoa, että sait Suomessa avun kohtaukseen.

Mukavia kesäpäiviä sinne!