Seksiä

Katselen sellaisia seksifilmejä, joissa naiset masturboivat. Kun katson niitä, alushousut kostuvat, mutta aina en itsetyydytä, vaan jään kiihottumisasteelle. Osaisitteko myös vastata, miksi naisten alushousut ovat nätimpiä? On kukkakuviota, pitsejä, rusetteja ja muuta. Tekisi mieli ostaa naisten alushousut itselle, mutta en kehtaa ostaa.

Vastaus:

Seksifilmejä katsellessa voit olla kiihottuneessa tilassa, eikä sinun tarvitse tyydyttää itsesi. Nauttia voi monella tavalla.

Kukkakuvioiset, pitsiset ja rusettiset alusasut on tarkoitettu kaikkien iloksi. Yleensä niitä myydään naisten alusvaateosastoilla, mutta miehetkin ostavat niitä. Voit rohkeasti ostaa naisten alushousuja. Sinun ei tarvitse kertoa myyjälle, ostatko niitä itsellesi vai toiselle.

Seksiä

Voiko 26-vuotiaan tytön kanssa harrastaa suojaamatonta seksiä, kun minä olen 25-vuotias? Voiko miehellä olla herpes peniksessä ja sattuuko herpes tai kirveleekö se?

Vastaus:

26-vuotias ja 25-vuotias voivat harrastaa yhdessä seksiä, jos molemmat sitä haluavat. Suojaamatonta seksiä en suosittele harrastamaan. Eli jos olet jonkun kanssa sukupuoliyhdynnässä, käytä kondomia. Kondomin käyttö on hyvä juttu. Se on oman ja kumppanin terveydestä huolehtimista ja se ehkäisee seksitautien tarttumista sekä ei-toivottua raskautta.

Miehellä voi olla herpes peniksessä. Herpes sukuelimissä on seksitauti. Penikseen tulee silloin rakkuloita, jotka ovat kipeitä ja kirveleviä. Jos sinulla on peniksessä rakkuloita tai se on kipeä tai sitä kirvelee, mene lääkäriin.