Sarjakuvan tekeminen
Miten sarjakuvalehti tehdään alusta loppuun?
Saako itsetehtyjä sarjakuvalehtiä myydä?
Vastaus
Hei
Sarjakuvia voi tehdä eri tavoin. Niitä voi tehdä esimerkiksi tietokoneella tai käsin paperille.
Tässä on yksi tapa tehdä sarjakuva:
Mieti, mistä sarjakuva kertoo. Päätä sarjakuvan aihe.
Suunnittele sarjakuvan tapahtumat ja tekstit.
Tee sarjakuvaa varten tyhjät ruudut.
Piirrä ruutuihin kuvat.
Kirjoita kuviin sopivat tekstit.
Kyllä itsetehtyjä sarjakuvia saa myydä.