Olet tässä:
 

Juha: Minä ja karaoke

Minä tykkään laulaa karaokea.

Minulla on Singa-karaokesovellus, jota voi käyttää tabletilla, puhelimella ja älytelevisiolla.

Singa maksaa kymmenen euroa kuukaudessa. Ensin oli Lidlin kesätarjous: kolme kuukautta eurolla. Sitten olen jatkanut tilausta.

Olen laulanut karaokea kotona vuoden verran. Laulan karaokea myös puhelimella tauolla.

Tykkään laulaa iskelmää, poppia ja rokkia. Minulle laulaminen tuo hyvää mieltä. Se on hyvää sadepäivän tekemistä.

Vinkki muille Singan käyttäjille: Ääni pysyy kunnossa, kun et laula kuin muutaman laulun kerralla, etkä laula tuntitolkulla.

Suosittelen Singaa kaikille.

Kirjoittanut: Juha

Kommentit
Kirjoittanut Jenni
Minullekin tulee laulamisesta hyvä mieli.
Kommentoi
Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.