Juha: Minä ja karaoke
Minä tykkään laulaa karaokea.
Minulla on Singa-karaokesovellus, jota voi käyttää tabletilla, puhelimella ja älytelevisiolla.
Singa maksaa kymmenen euroa kuukaudessa. Ensin oli Lidlin kesätarjous: kolme kuukautta eurolla. Sitten olen jatkanut tilausta.
Olen laulanut karaokea kotona vuoden verran. Laulan karaokea myös puhelimella tauolla.
Tykkään laulaa iskelmää, poppia ja rokkia. Minulle laulaminen tuo hyvää mieltä. Se on hyvää sadepäivän tekemistä.
Vinkki muille Singan käyttäjille: Ääni pysyy kunnossa, kun et laula kuin muutaman laulun kerralla, etkä laula tuntitolkulla.
Suosittelen Singaa kaikille.
Kirjoittanut: Juha