Seuraava Instalive

Hei

Koska on seuraava Instalive?

Vastaus

Hei

Vernerin seuraava Instalive on keskiviikkona 3. joulukuuta kello 17.

Liven aihe on Hyvää vointia.

Livessä jutellaan asioiasta, jotka lisäävät hyvää vointia.

Näin osallistut liveen:

  • Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
  • Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
  • Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.