HUOM! Päivitämme palvelimiamme torstaina 29.01.2026. Päivitys saattaa aiheuttaa lyhyitä käyttökatkoksia verkkopalveluissamme. Pahoittelemme mahdollisia häiriötä.
Verneri.net » Selko » Parasta joulussaParasta joulussa – Selkosivut
Olet tässä:
Parasta joulussa
Mikä sinun mielestäsi on joulussa parasta?
Minusta on syöminen. Saa syödä milloin vain.
Vastaus
Moi
Minustakin syöminen on joulussa mukavaa.
Tykkään myös tehdä ja antaa lahjoja. Tänä vuonna annan lahjaksi esimerkiksi kuvia.