Jokin sattuu
Heissan
Kielitaito suomen on hyvä minulla, mutta tuntuu, että täällä sattuu. Miksi sattuu?
Ihmiset puhuu ruotsia ja ovat kivoja. En tiedä miksi sattuu. Ikävä kotiin Tukholmaan?
Menen jouluksi kotiin, en tiedä tulenko takaisin. Äiti sanoo, että menet takaisin.
Minun pitää päättää ja tykkään olla Suomessa, mutta jokin sattuu. Miksi?
Hyvää joulua, God Jul!
Vastaus
Hei
Mukava kuulla, että ihmiset ovat kivoja.
Kyllä koti-ikävä voi sattua.
Oletko jutellut jonkun kanssa siitä, miksi sinuun sattuu?
Tunteista kannattaa jutella, se helpottaa oloa.
Lue myös: Puhu huolista ja peloista
Hyvää joulua!