Parisuhteen parantaminen
Miten me pääsisimme samalle tasolle? Meillä tulee aina kina ja sitten meidän pitäisi päästä ylämäkeä. Kaikkia keinoja on kokeiltu.
Emme voi mennä parisuhdeterapiaan, kun se on niin kallista.
Vastaus
Hei
Haluatte päästä samalle tasolle ja parantaa suhdettanne. Se on tärkeää.
Riitely kuuluu parisuhteeseen. Jos riitely on jatkuvaa, siihen kannattaa pyytää apua.
Mielenterveystalo-sivustolla on parisuhteen omahoito-ohjelma, joka on ilmainen. Ohjelmassa on neuvoja ja harjoituksia parisuhteen tueksi. Ohjelman harjoituksia voi tehdä kahdestaan tai avuksi voi pyytää kolmannen henkilön.
Pääset parisuhteen omahoito-ohjelmaan tästä linkistä (mielenterveystalo.fi)
Voitte kysyä ilmaista perheneuvontaa myös lähimmästä seurakunnasta. Seurakunnasta voi saada apua, vaikka ei ole uskonnollinen.
Tsemppiä!