Saattowäki ja pääpelle
Hei
Onko Saattowäki-ryhmässä oikeasti joku pääpelle niin kuin tekoäly sanoo?
Saattowäki itse sanoi, että heillä ei ole.
Ketä tässä pitäisi uskoa?
Onko noi netissä olevat jutut totta? Sanotaan, että ne ovat vanhaa tietoa. Jos olisi, miksi he eivät ole päivittäneet heidän sivujaan?
Vastaus
Hei
En valitettasti tiedä, onko Saattowäessä pääpelleä. En löytänyt asiasta tietoa netistä.
Tekoäly tekee paljon virheitä, joten tiedot kannattaa aina tarkastaa muualta.
Netissä on usein myös vanhaa tietoa. Kaikki eivät päivitä sivujaan tai päivittäminen voi olla hidasta. Eli netissäkin olevat tiedot kannattaa tarkastaa.
Jos Saattowäki sanoo, ettei heillä ole pääpelleä, kannattaa luottaa siihen.