Diabetes-kurssi kehitysvammaisille henkilöille 29.8.-2.9.
Onko sinulla diabetes? Kurssilla saat tietoa sairauden hoidosta.
Diabetesliitto järjestää diabetes-kurssin yhdessä
Kehitysvammaisten Palvelusäätiön kanssa.
Kurssi on tarkoitettu kehitysvammaisille henkilöille,
joilla on tyypin 2 diabetes. Kurssille voivat osallistua
myös heidän läheisensä.
Kurssi on 29.8.-2.9.2016 Diabeteskeskuksessa Tampereella.
Kurssi tukee diabetesta sairastavaa ja hänen hoitoonsa osallistuvia. Kurssi antaa keinoja diabeteksen omahoitoon.
Kurssilta saa myös vertaistukea. Aikaa on myös virkistäytymiselle.
Kurssi edellyttää jonkin verran omatoimisuutta.
Kurssilla toimitaan ryhmissä.
Lähetä hakemuksesi 31.5.2016 mennessä.
Kurssi toteutetaan Raha-automaattiyhdistyksen tuella.
Se on osallistujille maksuton.
Lisätietoja kurssista kehitysvammaisille henkilöille:
Diabeteshoitaja Tiina Salonen
050 406 7342
tiina.salonen(at)diabetes.fi
Lisätietoa Diabetesliiton nettisivuilla (www.diabetes.fi)